13.06.2013
Цього року Mazda3 святкує свій ювілей! Десять років тому
перша Mazda3 була зведена з конвеєру в Хофу. З тих пір вона надійно
облаштувалася в серцях водіїв і завоювала 136 нагород в усьому світі.
Яскраве
поєднання дизайну, продуктивності і якості, Mazda3 зробила революцію в
С-класі. Представник Zoom-zoom покоління, динамічний спортивний компакт
став влучним попаданням: було продано 2.2 мільйони перших Mazda3.
Наступна
модель з'явилась на ринку в 2009. Вона була розроблена відповідно до
концепції «Розумний Zoom-Zoom» - стратегії створення більш легких,
економічних і безпечних автомобілів. Спортивна зовнішність і чуйність
управління зробили друге покоління Mazda3 дійсно вражаючим. А нові
технології, зокрема i-stop, радикально зменшили витрати палива.
Також
Mazda3 відрізняється високим рівнем безпеки. Цього вдалось досягти
завдяки провідним технологіям, таким, як система адаптивного переднього
освітлення (Adaptive Front-lighting System) та система заднього
моніторингу (Rear Vehicle Monitoring). Не дивно, що Mazda3 отримала вищі
рейтинги безпеки, включаючи максимальні 5 зірок за суворою системою
Euro NCAP.
Що стосується популярності, друге покоління Mazda3
гідно прийняло естафету: на даний момент продано близько 1.4 мільйони
авто. Вона стала найбільш продаваним автомобілем Австралії в 2011 і 2012
роках. Надійність Mazda3 незаперечна: наприклад, вона визнана кращою
моделлю за дослідженням задоволеності клієнтів JD Power's 2011.
«Mazda3
стала величезним успіхом для нас і є наріжним каменем нашого модельного
ряду», розповідає Джеф Гайтон, президент ради директорів Mazda Motor
Europe. «З Mazda3 ми завжди намагались перевершити очікування клієнтів і
плануємо продовжувати підвищувати планку в С-класі. Піднімемо келихи за
ще одну захоплюючу декаду!»
←