![]() |
Нові продукти стимулюють зростання продажів Ford of Europe у квітні; збільшилась загальна частка на ринку та частка роздрібних продажів
![]() 20.05.2013
КЕЛЬН, Німеччина, 20 травня 2013 р. – Компанія Ford of Europe заявила про зростання квітневих продажів у порівнянні з минулим роком на 3%, що обумовлено значним попитом на нові продукти. У квітні компанія Ford продала на 19 традиційних європейських ринках 93 000 автомобілів, що на 3% більше у порівнянні з квітнем 2012 року. Загальна частка Ford на ринку зросла протягом місяця на 0,1% і сягнула 7,7%. Крім цього, компанія Ford продемонструвала значне зростання у двох важливих секторах європейського ринку, до яких належать роздрібні продажі легкових автомобілів приватним клієнтам та продажі комерційних автомобілів. Частка Ford у роздрібних продажах легкових автомобілів на п'яти основних західноєвропейських ринках у квітні склала 8,2%, що на 1,2 % більше у порівнянні з квітнем 2012 року (попередні дані)* Частка компанії на ринку комерційних автомобілів у квітні становила 9,1% (зростання на 1,9%), що є кращим показником Ford у регіоні Євро 19 з 1998 року. Зростання показників Ford у квітні забезпечили нові продукти Нові продукти і доступність повнорозмірних авто сприяли зростанню продажів Ford. Продажі нового мінівена B-MAX у квітні перевищили 7000 одиниць, а за перші чотири місяці поточного року було продано 25 000 автомобілів. За попередньою зовнішньою оцінкою галузевої інформації модель B-MAX за показниками продажів протягом першого кварталу стала найпопулярнішим мінівеном у Європі. У свою чергу, Fiesta стала найпопулярнішим автомобілем малого класу у тому ж періоді**. Частка ринку у своєму сегменті протягом цього періоду зросла на 0,4% і сягнула 12,3%. Нова модель спортивного типу Fiesta ST продемонструвала чудовий старт, адже з моменту надходження у продаж надійшло вже 3000 замовлень на цей автомобіль. Продажі нового позашляховика Kuga залишаються на високому рівні. Так, у квітні було продано 5 400 автомобілів, що на 15% більше у порівнянні з минулорічними показниками. Нещодавно компанія Ford оголосила про плани щодо збільшення обсягів виробництва на заводі у Валенсії з метою задоволення значного попиту. Крім цього, продажі повнорозмірних пасажирських автомобілів, до яких належать моделі Mondeo, S-MAX та Galaxy, зросли з 5700 одиниць у березні до 10 600 автомобілів у квітні, що стало можливим завдяки відновленню нормальної роботи заводу Ford у бельгійському місті Генк. У квітні компанія Ford продала 16 000 комерційних автомобілів, що на 27% більше у порівнянні з квітнем 2012 року. Таке зростання обумовлене значним попитом на моделі Transit, Transit Custom та Ranger. Регіони У Великобританії Ford залишився лідером ринку як за кількістю автомобілів, проданих у квітні, так і продажами від початку року. У квітні обсяги продажів зросли на 15,1%. Загальна ринкова частка компанії Ford у квітні склала 14,9%. На території Німеччини, що є другим для компанії Ford ринком за кількістю проданих авто, у квітні також було відзначено значне зростання продажів (+6,1%). Частка ринку зросла на 0,2% і сягнула 6,9%. Продажі Ford у Туреччині збільшились проти минулого року на 14,9% і склали 9500 автомобілів. Завдяки цьому Туреччина стала третім за обсягами продажів протягом місяця ринком Ford у Європі. Четверте місце в Європі за продажами у квітні зайняла Італія. Загальні обсяги продажів зросли на 10,3%, а частка ринку збільшилась на 1,5% і склала 7,6%. Загалом на території європейського регіону компанія Ford продала у квітні 116 000 автомобілів (+0,3%). * Великобританія, Німеччина, Франція, Італія, Іспанія. Включено попередні дані щодо Італії. Додаткова інформація – у наведеній нижче таблиці. Обсяги продажів Ford на цих ринках становлять 80% від продажів у регіоні Євро 19. ** За останніми даними аналітичної компанії JATO Dynamics, що займається вивченням автомобільного ринку. Квітневі показники на даний момент відсутні. Обсяги продажів протягом квітня та з початку 2013 року (за кількістю реєстрацій)
1 До
регіону Євро 19 входять такі ринки:
Австрія, Бельгія, Великобританія, Данія,
Ірландія, Іспанія, Італія, Нідерланди,
Німеччина, Норвегія, Польща, Португалія,
Угорщина, Фінляндія, Франція, Чеська
республіка, Швеція та Швейцарія. Компанія
Ford відображає дані щодо продажів у
Естонії, Латвії та Литві у результатах
2 До регіону Євро 22 входять такі ринки: Євро 19 плюс Росія, Туреччина та Румунія. 3 Загальний
результат для Євро 51 складається з
кількості реєстрацій у Євро 22 та
роздрібних продажів для прямих
європейських ринків EDM 29, оскільки для
них дані щодо кількості реєстрацій
відсутні. Дані щодо обсягів роздрібних
продажів
|
Інші новини
13.02.2020
07.12.2019
07.12.2019
|
© Автопарк, 2020. Всі права захищені | Контактний телефон: | Слідкуйте за нами: | |
0362 64 20 57 |