![]() |
1-літровий Ford EcoBoost виборов 11-ю перемогу
![]() 27.05.2019
Потужний, економічний та універсальний 1?літровий двигун Ford EcoBoost було визнано переможцем міжнародного конкурсу «Двигун і силовий агрегат 2019 року» (IEPOTY, International Engine and Powertrain of the Year) у категорії агрегатів потужністю до 150 к.с. Це вже 11-та відзнака IEPOTY з початку виробництва двигуна у 2012 році. Компактний двигун зі зниженим тертям встановлено у понад чверті проданих у 2018 році моделей Ford — від сімейного хетчбека Fiesta до фургона Transit Connect. Нещодавно компанія Ford удосконалила 1-літровий бензиновий двигун EcoBoost, що пропонується для моделей Ford Focus і Transit Connect, оснастивши його задля ще більшої економії пального першою у світі системою відключення циліндрів для трициліндрового двигуна. Важливим доповненням до ключових для EcoBoost технологій турбонаддуву і безпосереднього впорскування пального під високим тиском та системи подвійного незалежного регулювання фаз газорозподілу Twin-independent Variable Cam Timing стали удосконалена конструкція головки блока циліндрів, поліпшена система впорскування пального та модифікована система контролю токсичності відпрацьованих газів. Цьогоріч удосконалений двигун отримає низка інших моделей. «1-літровий двигун EcoBoost продовжує встановлювати нові стандарти для компактних бензинових агрегатів навіть попри те, що з моменту першої перемоги у міжнародному конкурсі "Двигун і силовий агрегат року" минуло 7 років, а двигун отримав уже 11 нагород, — зазначив Карстен Вебер (Carsten Weber), менеджер підрозділу наукових досліджень та передового проектування силових агрегатів компанії Ford of Europe. — На дорогах вже працює 1,6 млн 1-літрових двигунів EcoBoost, але ми й досі продовжуємо відкривати його потенціал. Вже скоро на автошляхи виїдуть моделі з новими, ще більш економічними електрифікованими силовими агрегатами на базі 1-літрового двигуна EcoBoost». 1-літровий бензиновий двигун Ford EcoBoost отримав від журі конкурсу IEPOTY у складі 70 суддів з 31 країни 145 балів, на 26 балів випередивши найближчого суперника у категорії двигунів потужністю до 150 к.с., у якій також було представлено силові агрегати BMW, PSA Group, Toyota/Lexus і Volkswagen. Вихід 1-літрового двигуна EcoBoost започаткував галузевий тренд до використання трициліндрових бензинових двигунів з турбонаддувом малого об’єму і високої потужності. «З моменту перемоги у 2012 році цей маленький діамант пройшов випробування часом, тоді як більшість інших виробників досі намагаються надолужити згаяне», — сказав представник Південно-Африканського видання журналу CAR та член журі конкурсу IEPOTY Ніколь Лоу (Nicol Louw). Раніше цього року компанія Ford оголосила, що добре відомий 1-літровий двигун EcoBoost стане основою для потужних і чутливих силових агрегатів на базі технології «м’якого» гібриду, якими будуть оснащуватися нові моделі Fiesta EcoBoost Hybrid та Focus EcoBoost Hybrid, що дасть змогу покращити показники паливної економічності і водночас забезпечити традиційні для Ford яскраві емоції від керування. У цих досконалих електрифікованих силових агрегатах замість стандартного генератора змінного струму використовується інтегрований стартер/генератор з ремінним приводом, що забезпечує відновлення та накопичення енергії, яка зазвичай втрачається під час гальмування, для заряджання акумуляторної батареї з напругою 48 В. Стартер-генератор також працює як мотор, що оптимально співпрацює з двигуном та використовує збережену енергію для забезпечення допоміжного зусилля: це знижує навантаження на бензиновий двигун та збільшує економію пального. Крім того, стартер-генератор сприяє підвищенню динаміки руху передусім у низькому діапазоні частот обертання двигуна, забезпечуючи підвищену гнучкість та яскравіше відчуття єдності з автомобілем. Завдяки усуненню стартер-генератором провалу тяги на низьких обертах, інженери Ford змогли підвищити потужність 1-літрового двигуна EcoBoost до 155 к.с. за рахунок використання турбонагнітача більшого розміру. Крім того, 1-літровий двигун EcoBoost допоможе фургону Transit Custom Plug-In Hybrid і пасажирському мікроавтобусу Tourneo Custom Plug-In Hybrid реалізувати можливість руху лише на електротязі без остраху перед поїздками на великі відстані. Наразі Transit Custom Plug-In Hybrid проходить випробування у Лондоні (Велика Британія) з метою глибшого вивчення переваг для довкілля та користувачів, а вже незабаром розпочнуться подальші тести у містах Валенсія (Іспанія) та Кельн (Німеччина). Повний перелік відзнак 1-літрового двигуна Ford EcoBoost у конкурсі IEPOTY:
# # #
|
Інші новини
13.02.2020
07.12.2019
07.12.2019
|
© Автопарк, 2020. Всі права захищені | Контактний телефон: | Слідкуйте за нами: | |
0362 64 20 57 |