Форд Ренджер - кращий пікап 2020 в Україні.
12.02.2020

12 лютого в Києві відбувся фінал акції "Автомобіль року в Україні 2020", в рамках якої автомобільні журналісти активно тестували і порівнювали 25 машин різних класів і брендів, а після віддавали свій голос за конкретного претендента. Вплинути на результат міг також кожен охочий, залишивши голос за свого улюбленця. Насамкінець всі бали підсумовувалися і, за цими результатами, найкращим автомобілем 2020 року в категорії “Найкращий пікап” було визнано Ford Ranger.

Ford Ranger з’явився в 1982 році. Зараз випускається вже третє його покоління. Сучасний Ranger вже давно довів, що сьогодні пікап це насправді багатофункціональний транспортний засіб, а не просто автівка.

На початку 2019 року пікап було оновлено. Під час ресталінгу зовнішність та салон Ford Ranger були дещо оновлені. Наразі у пікапа нова решітка радітора, нова оптика, трохи змінений передній бампер. Салон пікапа може похизуватися гарним оснащенням, особливо це стосується топової версії Wildtrak. Шкіряний салон, двозонний клімат-контроль, сучасна мультимедійна система з навігацією та підтримкою Android Auto та Apple CarPlay.

Втім головною новинкою оновлення став двигун. Під капотом нового Ranger потужний турбодизель об’ємом 2,0 л. Залежно від версії він видає 170 к.с. і 420 Нм або 213 к.с. та 500 Нм. Це робить пікап масою 2250 кг реально спритним: до 100 км/год за 9 секунд! Двигуни працюють в парі з «механікою» або надсучасною 10-ступеневою автоматичною коробкою передач. Не говорячи вже про перелік систем активної безпеки й систем допомоги водію: спостереження за дорожніми знаками, попередження про перевтому і час зупинки для відпочинку, утримання авто в смузі руху, активний круїз-контроль.

У повнопривідній трансмісії Ford Ranger можна обрати режим 4×2 для руху у звичайному режимі, повний привід на підвищеній передачі 4×4 High Range для ділянок з поганим покриттям та ґрунтових доріг, або режим повного приводу на пониженій передачі 4×4 Low Range. Він призначений для ділянок з особливо складним рельєфом. Завдяки технології електронного керування перемиканням на ходу можливо перемикатися між режимами приводу на одну вісь і повного приводу на підвищеній передачі навіть під час руху. Додатково водій може примусово заблокувати задній міжколісний диференціал та задіяти систему допомоги при спуску з гори. Отже, враховуючи також міцну рамну конструкцію, кліренс у 237 мм та готову до серйозних навантажень ходову частину, Ranger може похизуватися гарним позашляховим потенціалом.

Повернутися до списку

Інші новини

07.12.2019
07.12.2019
07.12.2019